Köögiviljaraguu riisiga

2 baklažaani
3 paprikat
3 tomatit või kirsstomateid
1 sibul
100 g pruun riis
5 küüslauguküünt
0,5 dl oliiviõli
10 dl köögiviljapuljongit

1. Lõika baklažaanid, paprikad ja sibul rõngasteks ning tomatid suurteks sektoriteks. (Mina kasutasin kirsstomateid, kuna suured tomatid mulle ei meeldi.) Lao aedviljad kihtidena malmpotti, maitsesta iga kihti soolaga.

2. Viimaseks kihiks pane pestud riis ja torka sinna sisse ka puhastatud küüslauguküüned. Vala üle õliga ning lisa puljongit, nii et kõik oleks kaetud.

3. Hauta ahjus või pliidil kaane all mõõdukal kuumusel kuni riisi valmimiseni (u 30 minutit). Ära sega. Enne serveerimist eemalda küüslauk. (Mina panin ahju.)

Keetsin umbes 15 minutit riisi enne ahjupanemist, kuna kogemus näitab, et riis ahjus pehmeks ei saa. Samuti oli mul baklažaani väga palju ja vorm jäi pisut väikseks. Sellevõrra sain vähem panna paprikat ja tomatit. Samuti köögiviljapuljong ei katnud kõike ära. Üldjuhul olen baklažaani maitsnud ainult vähekene juurviljavormis, aga kuna siin on see põhikomponent, siis baklažaan maitses minu jaoks nagu vatt. Järgmine kord paneksin ühe baklažaani ja muid komponente rohkem.

Kasutatud vormi suurus on 30 cm x 21 cm. 

Retsepti autor on Lia Virkus.

Comments