Toorjuustukook Hershey's šokolaadiga

Selle koogi ma küpsetasin spetsiaalselt Tiina ja Kaspari väikese koosviibimise jaoks ja auks. Tähistasime pereringis nende pereloomist ja ühise nime kandmist. Ma olen tohutult seda meelt, et lapsed peaksid sündima ikka ametlikku perekonda. Võimalik, et ma olen vanamoodne, aga see on minu visioon perest ja minu üldine arvamus. Ilma abieluta perekond on sellise muljega, et noh kui enam ei taha, siis on lihtsam sellest välja astuda. Abielus olles on justkui vastutus suurem ja ka selle "oma" perekonna tunne suurem. Minu jaoks abiellumine ei tähenda suurt pidu 100 külalisega, mille kogumaksumus käib keskmisele eestlasele üle jõu, pigem on see privaatne otsus ja ehk ei kuulugi kõigiga jagamiseks.  Veel vägevam on abielluda salaja kuskil saarel. My dream :)  

Kui rääkida koogist, siis see on väga hea toorjuustukook, mis ei ole megamagus. Šokolaadi määrimine koogile on natuke tülikas, sest šokolaadis on tükid sees, kuid õnneks sain hakkama ja see ei osutunudki ületamatuks. Šokolaad läheb külmkapis üpriski kõvaks, seega lusikaga on seda natuke raskem süüa kui desserdikahvliga. Pere kiitis koogi heaks ka, jee!


Digestive küpsised 8 tk
Hershey's valge šokolaad tumeda küpsisega 150 g
Hershey's tavaline šokolaad küpsisega 200 g
muna 2 tk
munakollane 2 tk
suhkur 1 dl (kasutasin rafineerimata roosuhkrut)
Tere LaFresca toorjuust toiduvalmistamiseks või klassikaline toorjuust 600 g
vahukoor 35% 1.5 dl
või 82% 30 g

1. Purusta küpsised, lisa sulatatud või ning sega korralikult läbi. Suru küpsisepuru lahtikäiva koogivormi põhja. Kasutasin 22 cm läbimõõduga vormi.

2. Täidise jaoks sega omavahel toorjuust ja suhkur. Lisa munad, munakollased ja kalla juurde vahukoor. Viimasena lisa tükeldatud valge šokolaad.

3. Kalla segu küpsisepõhjale ja küpseta kooki 160 kraadises ahju 1 tund. Seejärel lülita ahi välja ja jäta kook jahtuma ahjuuks irvakil veel üheks tunniks.

4. Jahuta kook või hoia järgmise päevani kook külmkapis ja nirista koogile sulatatud pruun šokolaad.  

Allikas: tere.eu


Comments