Külastus restorani Lusikas

Täna sajab tohutult palju vihma ja vihmavaba perioodi on vast kokku 30 minutit päevas. Korjasin natuke marju, aga ega seegi pole meeldiv tegevus keset igikestvat dušši. Mõtlesin, et kirjutan siis oma viimasest restoranikülastusest.

Kuna mulle täiega meeldib süüa, siis käisin eelmisel nädalal koos Kadriga restoranis Lusikas. Lusikas asub Vanalinna äärel Aia tänaval. Ma küll kujutasin ette, et see restoran asub hoopis teistsuguses hoones, sest väljastpoolt küll ei arvaks, et tegu on restoraniga, kus on täiesti viisakad ja maitsvad toidud. Siseruum ikka nägi restorani moodi välja küll ja neil on isegi terrass-aed.


Kadri valis omale veini nagu alati ja kuna mina alkholi ei tarbi, siis piirdusin rohelise teega. Teenidajaks oli meil üks armas naisterahvas, kes kuuldes minu teesoovist reageeris hüüatusega "Toho tillae!", mis oli minu jaoks lausa jahmatav. Oleksin eeldanud professionaalsemat lähenemist, kuid muus osas oli teenindus väga hea. Kõikidele meie küsimustele saime vastuse ja lisaks veel häid soovitusi, millise küpsusastmega põdraliha tellida.

Grillitud põder kartuli-porgandi püree ja mustjuurega, serveeritud punase veini kastmega
Selline nägi välja minu pearoog, milleks oli põdraliha. Ma olen juba ammu tahtnud metsloomaliha proovida ja lõpuks see ka õnnestus. Roog oli igati väga maitsev!

Sinimerekarbid kooreses valgeveini kastmes
Lisaks esmasele metsloomaliha elamusele, sain esimest korda elus proovida ka merekarpe. Kuna ma ei ole eriline mereandide armastaja, siis jätsid need mind üpriski külmaks.

Küpsetatud kitsejuust viigimarja katte ja peedikreemiga

Kardemoniga maitsestatud ananass, kookoskreemi ja beseega

Kadri valis desserdiks ananassi. Maitsesin ka seda pisut ja ananass oli omapärane, kõige kummalisem oli desserdi juures kookoskreem, mis oli pigem võine ja mitte just väga maitsev.

Prantsuse õunakook "Vana Tallinna" koorejäätise ja marjadega
Minu desserdiks oli Prantsuse õunakook, mis meenutab lihtsalt pannkooki. Ma küll ei tea, kas prantslased nimetavadki oma pannkooki, millesse on pandud natuke õunu õunakoogiks, kuid pannkook oli iseenesest maitsev. Lugedes Prantsuse õunakook, tekkis mul mingi uhke kujutlus silme ette ja sellist kooki ma küll oodata ei osanud. Aga eks see ole juba minu enda viga.

Ja lõpetuseks...oma nime kohta ütlevad nad kodulehel järgmist:
Lusikas on üks lihtne, aga samas geniaalne vidin, mida juba naljalt kahvli või noaga ei asenda. Söögilaua ääres pole tööd, millega lusikas hakkama ei saaks. Seega pole me mitte juhuse tahtel Aia tänaval just sellise nime all toimetamas.

http://restoranlusikas.ee - tšekkige menüü üle ja minge proovima! :)

Comments